Keep smiling

Ekkor:

Először elolvasom a kommenteket. Aztán felcseszem az agyam. Mégazután hozzá akarok szólni, mert én is vagyok annyira okos, mint az összes többi. De mielőtt ezt meglépném, eljön az a tiszta pillanat, amikor rájövök, hogy a senkitsenem érdeklő szövegelésemmel csak növelném az oldalnál a kommentek számát, mert igazából ez a célja ezeknek az idióta és fake postoknak…, valakik ott röhögnek a háttérben, hogy nézzedmá’ John/Béla/Günter, a legutóbbi hülyeséghez is hozzászóltak ezervalahányan, ha csak a felének úgy van beállítva a profilja, hogy az ismerőseik látják, hova böfögték oda a véleményüket, már eljutottunk több tízezer felhasználóhoz. Öcsém, nem kell itt fizetni a Metának a reklámért, megoldja nekünk a dolgot az a sok idióta. Most jöhet néhány normális bejegyzés, aztán jövő hétre megint kitalálunk valami orbitális f@szságot, amire nem állják meg, hogy oda ne szóljanak, tuti, hogy ezerrel nő a kedvelők száma seperc alatt. Szóval én, a nagy okos, abban a bizonyos tiszta pillanatban megtalálom a három pontot a jobb felső sarokban, és letiltom az oldalt, ami megjegyzem nem tudom, egyáltalán hogy jött fel eddig is állandóan a falamra. Én is lógok a fészen mint az agyhalott, de azért ennyire nem vagyok manipulálható. ************** Ja, és a múlt heti kedvenc: kiírja az egyik kézműves csoportban nagy színes kockába az egyik nő, hogy “nem akarok ennek a csoportnak a tagja lenni”. 😀 😀 Hát mit mondjak, volt röhögés… Persze azt is megálltam szó nélkül, de azért voltak többen is, akik egy egészen kicsinykét élcelődtek rajta, legalább mindenkinek volt egy jó napja. 😀 Aztán a végén jött egy rendes tag, aki elmagyarázta, mint anya a hülye gyerekének, hogy drága, akkor ne írogassá’, hanem ide és oda kattintva lépjél ki a csoportból. 😀 Mondjuk röhögést féretéve, még az is lehet, hogy a nő úgy került be a csoportba, hogy nem is tudott róla (én is voltam már bent olyan helyen, hogy csak lestem), és a felhasználói ismeretei nem terjedtek odáig, hogy kezelni tudja a helyzetet. Óbakker, mennyi baromság van ezen a rohadt orczakönyvön… de azért néha legalább hadd röhögjek, nem látja senki. 😀 😀

Hozzászólás