Insta történetek 2.

Ma reggelre két üzenetet is kaptam, hogy küldjem el az általam készített aktuális fotót ide meg oda. Az egyik helyre elküldtem, mondom, na, milyen rendesek, közreadják. Aha. Válaszolt az akárki azonnal kedvesen, hogy akkor küldheti az ÁRLISTÁT?, mert hát mekkora népszerűséget fog nekem biztosítani az a bizonyos, több százezres oldal, ha ott meg leszek osztva. Szóval így működik. Persze tele van csücsöri csajokkal az egyik, szép tájakkal a másik… minden lehetsz, insta-sztár, influencer, menő fotós, csak legyen meg hozzá a kezdő tőkéd. Hát köszi… az én kis téli mezőn fagyoskodó virágom megmarad a három-négy kedvelésnél. Oké, hogy technikailag érdekel, hogyan működnek ezek a felületek, és rémesen naiv is vagyok, de azért elég ciki meglepődni azon, hogy minden a pénzről szól. Ismét megtanultam valamit. Ja…, nem. 😛

Hozzászólás