Insta történetek

Nos, nemcsak a kandalló működését nem értem, hanem azt sem, hogy ha valakinek 0, azaz NULLA bejegyzése van az Instán, akkor minek követik akár több százan is? Most elhoztam egy képet illusztrációnak, de már sok ilyet láttam, és mindig röhögőgörcsöt kapok tőle. MIT követnek? A semmit? Még barátként, ismerősként sem követek senkit, aki nem ír bejegyzést, de ennek az akárkinek a követői között vannak maneskinesek a világ minden tájáról, meg még ki tudja ki a fenék, de nem a haveri kör, az biztos. Oké, mondhatod, hogy megint leragadok ilyen Fontos Dolgoknál, de hát nem fura??? És valahogy ilyenkor annyira feleslegesnek érzem magam, hogy az összes oldalamat, profilomat igyekszem vagy tizenöt éve értelmes, vicces, informatív dolgokkal, de ha mással nem, szép képekkel megtölteni… erre másokat akkor is követnek, ha nem tesznek fel semmit. Hát nem egy röhej? Egyébként Jutka barátnőmön is röhögtünk, van insta fiókja, amit nem is látogat, egyetlen kutyás képet tett fel – és 84 követője van. Te mondom, kik ezek? Azt mondja: kicsodák kik? – Hát akik követnek. – Engem? Követnek? :-O Na, a végén röhögtünk mint a majmok. 😀 😀 Egyébként lehet, hogy most megvilágosodtam, mert az lehet, hogy ha valakit bekövetsz, az insta felajánlja, hogy kövesd vissza, és ehhez nem kell megnézned a profilját. És rányomnak anélkül, hogy megnéznék, egyáltalán kiről, miről van szó. Ilyen felszínes a világ. Na, asszem ezt megoldottam. Akkor mára már csak a kályha maradt. 😀 😀

Hozzászólás