Agysorvasztó

Szerintem nem sokat tévedek, amikor azt mondom, ha valaki a tv híreit nézi minden áldott nap több órán keresztül, az előbb-utóbb a személyiségének a megváltozását fogja okozni. Attól függően, hogy melyik csatornákat nézi, az tuti, hogy agymosott lesz, ahogy mondani szoktuk…, vagy ezen vagy azon az oldalon, de mindent elhisz, amit mondanak, és meg sem hallja, amit az ellenkező tábor próbál közvetíteni. De ami szerintem még ennél is nagyobb baj, hogy érzéketlenné válik a szenvedés iránt, csak nézi a képernyőt, mintha nem menne már át, hogy akiket ott mutatnak, hús-vér emberek, akik meghalnak a háborúban, lebombázzák az otthonukat, vagy éppen ötven késszúrással ölik meg őket egy elhagyatott családi házban. Mégis, mit okozhat az elmében, ha naponta négy-öt órán keresztül csak azt hallod éveken át, hogy halál, halál, halál…? Megmondom. Véletlen itt vagyok most a nappaliban, valamit meg akartam nézni a gépen, és azt látom, hogy az Ex már az 1-es csatorna híradóját is nézi (pedig ezt néhány hónapja még letagadta). Éppen arról beszél egy ukrán nő, hogy a bombázás kezdetén először csak durrogásokat hallott… mire az én volt férjem megszólal: “biztos a férje túl sok babot evett vacsorára”. Ha. Ha. Szerintem ez nem normális. Ő még nincs ennyire elhülyülve, és egy iskolázott, értelmes ember, aki a nyugdíjáig magas pozíciót töltött be. És a qrva tévé már így kimosta az agyát, hogy nem fogja fel, ez a nő a nyilatkozata óta lehet, hogy már nem is él. Lehet, hogy a gyereke halt meg, lehet, hogy az otthonát bombázták el a feje fölül. De igen, biztos apa túl sok babot evett, attól fingik. Az agyamat eldobom, esküszöm! 😦 Én meg hülye vagyok, hogy kijöttem, mert akartam keresni egy oldalt az asztali gépnél, ahol lehet slide-showt készíteni a fényképekből, de már elment az egésztől a kedvem. Mit is képzelek, hogy délután háromtól este tízig egyáltalán valami értelmessel akarok foglalkozni a lakás központi helyiségében? Enni is egész jól megtanultam már tálcán, kisasztalnál. Csak felcseszem az agyam, és azt a szájbanyomott tévét legszívesebben kivágnám a nagy büdös francba a lakásból. Bocsi. Megyek vissza a kisszobába. 😦

Hozzászólás