Jót dumáltunk!

Ekkor:

Na figyu. Adjál már abból a granulált izéből! Tudom, hogy van nálad, kb. azóta hallom a zacskó csörgését, mióta beléptél a kapun. Akarod, hogy produkáljam magam? Ha így nézek, akkor az jó? Vagy ha így…? Látod a frufrumat? Menő mi? Oké, belerúgtam egy kicsit a karámba, de csak mert nem figyelsz. Na, ide azzal a cuccal! Oké, akkor megmutatom a nyelvemet. Haha! Mekkora hülye vagy! Az nem is a nyelvem, hanem nekem ilyen színű a szájam. Mintha kilógna a nyelvem. Vetted? Oké, most egy kicsit nagyobbat rúgtam a karámba, de ha nem jön a nasi, eskü, kinyúlok és letépem az arcodat!! Á, viccelek… Figyu, milyen cuki vagyok! Mondjuk jellemző, hogy a legjobb képemet cseszed el, csak félig vagyok rajta, vak vagy, vagy mi van? Naaaa… szépen nézek, dobjad már az arcom mögé azt a zöld préselt akármit! Hogy így is nagy a hasam?? Öcsém, NEKED nagy a hasad, mit képzelsz? Na, most szerencséd, hogy már nyitod azt a zacskót, mert éppen le akartalak köpni. Hogy a pónik nem köpnek? Na fogd meg a söröm….! 🤣

Magán Zoo Felsőlajos, nyár

Hozzászólás