Attitűd

Oh, igen… a jó öreg hozzáállás. Nem szoktam magam itt visszaolvasni, de mivel tudom, miről írok, a címekből látom, hogyan hullámzik a hangulatom. Persze gondolom, ezzel mások is így vannak. Legalábbis az a tapasztalatom, hogy aki folyamatosan ezerrel vigyorog, hirdeti a szeretetet, a bódogságot, a kék égen úszó felhőket, virágra szálló méhecskéket… az egyáltalán nem őszinte. Az egyik régi barinőm (már vele sem tartom a kapcsolatot, juhéééé…! 😛 ) ilyen fajta, az egész FB oldala csöpög a nyáltól, aztán a múltkor véletlen váltottunk egy-két üzenetet, kérdezem, mi van otthon, azt mondja: “háááát…, anyám egy demens állat”. Csak mert ugye szeressük egymást, ésatöbbi. Hát az ilyen hazugokra meg tényleg nem vagyok kíváncsi. Én legalább nem tagadom le, ha a béka segge alá kerülök három méterrel.

Na lényeg az, hogy ma kicsit kiszellőztettem a fejem a határban, imádom ezeket a zord felhőket, nekem már tényleg Skóciában kellene laknom, ami persze még álomnak is sok…, de egyre inkább az ilyen borús, melankolikus időt kedvelem, persze azért csak úgy, hogy naponta néhány órára süssön ki a nap is. Azt mondják, Skóciában egy nap akár négy évszak is előfordulhat, szerintem én ezt bírnám. 🙂 Kell az ilyen pár perces, fél órás kis tudatos létezés valahol a természetben ahhoz, hogy elhatározzam, leteszem ezt a sok szarságot, ami történik körülöttem. A saját postjaimból pedig azt látom, hogy ha be tudom tartani, hogy ne olvassam a Vezír oldalát, az aktuális cikkeket, és ne beszélgessek itthon se semmiről, amitől felmegy az agyvizem, akkor egész normális tudok maradni. Ettől még tudom, hogy mi történik, pont olyan nagyvonalakban, ahogy arra szükség van, de egy hangyaf@sznyival sem kell többet beengednem a két fülem közé. Most megint tudatosan erre fogok törekedni – ami persze egyre nehezebb, mert elég volt meglátni ma is a Tescoban, hogy egy Dove dezodor 1560.- Ft (egy éve még 5-600 Ft volt), és máris csak álltam ott, mint akiből kivették az elemet. És akkor most nem kezdem a többi árucikket sorolni, inkább gyorsan zen üzzemmódba kapcsolok. Ohhhhmmmmm….. 😀

Hozzászólás