Kavarás :-)

Ádám Hajnalt, aki a filmes csoport egyik adminja, megkértem, hogy tegyék fel a This is us 5. és 6. évadát, mert ezek még nem voltak fent náluk, a Sorozatbaráton és egyéb helyeken meg egyszerűen horror filmet nézni a reklámok miatt. Mire megnyílik egy-egy epizód, lemegyek az életről. Ahogy csajok szoktuk egymás között, dobtam neki puszit is a kérés mellé, ő pedig válaszolt néhány órán belül priviben, hogy holnap fent lesz az 5. évad, és ő is dobott egy puszit. Megköszöntem, erre küldött egy szivecskét, és bejelölt ismerősnek. Ebben a fázisban, amikor úgy tizedszer néztem rá a nevére, az jutott eszembe, hogy hátizé… mivan, ha ő inkább Hajnal Ádám? Megnézem a profilját, ami szemmel láthatólag csak a filmes buli miatt létezik, nincs rajta konkrétan semmi (pofilkép is csak egy filmes valami) – de azért annyi mégis ott van a névjegyben, hogy: férfi. 😀 😀 Az is kiderült, hogy a lányommal egyidős, én meg itt ezerrel dobálom neki a puszikat. Pedig idegen, fiatal pasiknak eskü, eddig nem dobáltam csókokat (idősebbeknek meg pláne!). Hát eljött ez a nap is. 😀 😀 F*szkivan ezekkel a FB-os elnevezésekkel, mert ha valakit Jakab Gipsznek hívnak, róla azért rögtön leveszed, hogy Gipsz Jakab, de Ádám Hajnalnak konkrétan seggig érő haja és kilencvenes mellbősége is lehetett volna. Még jó, hogy nem udvariaskodtam túl a dolgot, és nem szólítottam meg, hogy “szia Hajni!”. 😀 😀

Hozzászólás