Kísérletek gömbbel

Ekkor:

Elmentem ma egy kicsit Zsámbékra. Fázós vagyok, de már ki kellett mozdulnom. Hideg volt, de napsütés. Bementem a Lámpamúzeumba is, bár voltam már ott évekkel ezelőtt, nem is változott igazán semmi. Aztán fel a Romihoz… Igazából azért mentem, hogy próbáljak pár fényképet készíteni a fotós üveggömbömmel, amit már pár éve megvettem, aztán (ki tudja miért?) nem is használtam. A napokban a Pinteresten kicsit keresgéltem a gömbbel készített képek között, hogy kapjak egy-két ötletet. Jópofa marháskodás, fogom szeretni. Igazából sürgősen el kell mennem egy tengerpartra is, hogy lerakhassam a gömböt a homokba, hogy elkapjam a pillanatot, amikor elérik a hullámok. 🙂 Miután otthagytam a Romit, megálltam még a Zeigler üzem mintboltjában, vettem egy nagy zacskó parányt, és a lányomnak csokis kekszet – ám ez nagy haladás, hogy a sok finomságból CSAK ennyit hoztam el. Aztán meg olvasok tovább veszettül.

Hozzászólás