A nap, amikor a fába is belekötök :-P

Ma megint elvihetem a hülye p*a emlékérmet, dehát nem tehetek róla, bizonyos szituktól és emberektől kiakadok, mint a taxióra. Kezdődött a nap azzal, hogy a tévében láttam egy műsort, amiben Ausztrália gyönyörű, ismeretlen partjain szuperbúvárok gyöngykagylókat hoztak fel a tenger mélyéről. De nem ám a gyöngyért – mert azt csak nagy mázlival találnak egyet-egyet -, hanem a kagylókért, amiknek héja belül gyöngyházas, ezért gombokat készítenek belőlük, a negyedtenyérnyi húsuk pedig ínyenc fogás a flancos éttermekben. Szóval inggomb és luxuskaja – és ezért irtjuk a kagylókat. No persze, most még azt mondják, van elég… aztán amikor majd már nem lesz, akkor jön a rinya, hogy jaaaaaj, védjük meg a gyöngykagylókat. Agyam eldobom, esküszöm. Az embernél rohadtabb élőlény nem létezik. Nekünk minden kell. Tök fölösleges dolgok, ételek, mindegy mibe kerül, tényleges vagy eszmei értéken. Csak legyen! Mert megtehetjük!! 😦

Aztán az outlanderes csoportban kezdődött megint a cirkusz… nem írom le a technikai részleteket, lényeg az, hogy három éve, amikor megalapítottam a csoportot, leírtam a “szabályzatban” (hülye szó), hogy mit szeretnék itt létrehozni. Nem vagyok ostoba, ezen már módosítottam sokszor, de azért van, amit még most is ugyanúgy képzelek el. És előbb-utóbb mindig van egy-két szuperagy, aki nekiáll VELEM vitatkozni, hogy miért így és miért úgy. Az illetőnek már többször szóltam finoman, ma aztán elegem lett, és nyilvános kommentben megkértem hogy ezt-azt plíz egy kicsit másképp. Persze rögtön volt, aki pártolta a nyanyát a gonosz adminnal szemben. Baszki, hát nem értik meg, hogy itt nincs demokrácia… kitaláltam, megcsináltam, vesződök az emberekkel, igyekszem megtölteni érdekes tartalmakkal a felületet. De van két-három alapvetés, amiből nem engedek. Végül töröltem az egész bejegyzését a nőnek, aztán tőlem ki is léphet.

Minderre jönnek még a covid hírek… Nézegetem itt a velencés oldalakat, közben szól mellettem a tévé (nem én nézem ofkorsz, én csak kénytelen hallgatója vagyok), ahol fo**ák a szót, hogy mennyi fertőzött meg mekkora ötödik hullám meg milyen kilátások meg hányan vannak kórházban és még hányan lesznek…!!! Közben már bakker kb. 7 millió ember be van oltva. Más országokban ugyanígy. És még mindig mondják, hogy oltakozzál, oltakozzál! Basszus, három oltása van az embereknek, mégis dőlnek ki a covidtól, ez nem tűnik fel senkinek? De ha csak kettő, egy éven belül, akkor se lenne szabad kidőlni!!! Persze azt is bemondják, hogy valamelyik országban csak egyet adattak be maguknak az emberek és ez mekkora baj, hát nem csodálom, amikor látják, hogy kb. szart se ér. Barátnőm meny-jelöltje is három oltás után elkapta, mások ugyanígy. És ez nem conteo. Csak már szeretném megérteni.

Aztán még azon is kiakadtam – és a barinőmmel röhögtünk egy kicsit messengeren -, hogy egy csomóan, akik szeretnek Velencébe járni, meg vannak arról győződve, hogy ők ott születtek valamelyik életükben, és oda tartoznak, és írják, hogy oda mennek “haza”… az egyik még azt is írta, hogy a jósnő mondta neki, hogy előző életében Velencében élt. Na, itt már kb. nyerítettem. 😀 😀 A kisördög meg bennem van (meg ugye ma dübörög a fent említett hülye p*a üzemmód), hogy megkérdezzem: ha már ennyire otthon vagy arrafelé, meséld már el a dózseválasztás menetét (mellesleg kurva bonyolult), vagy hogy ki volt a codega, vagy mi van a mórok lába alá írva, és ha már itt tartunk, hol látható a negyediknek a lábfeje (Isztambulban 😀 ). Több éves tapasztalat, hogy a sok ájuldozó, aki oda haza jár, kb. semennyit nem tud a városról. Csak hogy milyen szép meg hogy imádja. Én meg ettől mindig kiakadok.

Na, és még csak fél 11. Kinek kell még beszólni? Csak hogy holnap megint tüncibünci tudjak lenni, tudjuk le még ma. 😀

Hozzászólás