Emlék

A kép néhány hete készült Ca’Savióban (sajnos nem az enyém). 🙂 Ismerős a szitu? Napernyő, kempingszékek, gyerekjátékok, felfújható izémizék, strandtáska fullra töltve, óriástörülközők, klotyó-motyó…. és már indulhatunk isssss….!!! Bezártad a lakókocsit? Miért én zártam volna be, mikor nálad van a kulcs? Nálad nincs? Dehát akkor hol van? Ja, benne az ajtóban. Oké, mehetünk. Ne ide tedd a napernyőt, de ne is oda… nem értem, hogy neked mindig fél méterre kell lecuccolni a ricsajos svédektől… nem, én nem szólok bele, tedd ahova akarod…. de most miért mész annyira hátra…? Nekem tök mindegy, de onnan nem látom a kölyköket! Nem megy bele? Hogyhogy nem megy bele? Azért vettük a napernyőhöz a tüskét, nem?, hogy belemenjen! Mi lehet a homokban baszki, elásott kincs? Na látod, hogy belemegy, csak meg kell egy kicsit taposni. Hol a gyerek? Oké megvan. Nincs gond, még csak derékig van a vízben és végül is már három éves. És a másik? Ül az árnyékban a székben. Miért nem mész a vízbe? Miért nem mész a napra? Nem lesz semmi színed! Gyere bekenlek, le ne égjél! Nem, nem homokos a kezem, csak úgy érzed… Forró a homok? Vedd fel a papucsod! A papucsod is forró? Hányszor kértelek, hogy ne hagyd a napon! Akkor gyorsan szaladj be a vízbe, mentsd ki az öcsédet, és ne gyertek ki vagy fél óráig! Jójó, majd szólok, ha jön a kókuszárus. Te meg már leültél? Hát kár volt, mert vissza kéne menni egy kis apróért, mert miből vesszük a fagyit… Igen, tegnap még volt a strandtáska titkos zsebében, de abból vettük a kosaramat a szenegáli manustól, úgyhogy most nincs. Igen, kellett nekem a kosár, mint egy falat kenyér! Ha már itt tartunk, néhány nagyobb címletet is kihozhatsz, mert törülközőt akarok venni. Hanyadik, hanyadik? Nem mindegy? Tegnap láttam egyet, amin nem keresztbe’ futott a tigrisminta, hanem hosszába’, és olyan még nincs. Pffff…. de qrva meleg van…. igyekezzé’, mert muszáj innom egy spritzet a bárban. 😃 …………………………

Évekig toltuk hasonló módon ebben a campingben, és tudom, annak kell örülni, hogy megtörtént. ❤ De attól még hiányzik.

Hozzászólás